Post by protergauclearbo on Mar 11, 2022 15:36:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Reckless Getaway 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Reckless Getaway 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke mynter ▞▞▞
▞▞▞ Reckless Getaway 2 2022 version ▞▞▞
Det fungerer ikke spør oppdatering oppdatering😒 😡
Bra spill du vet
Må innrømme mann! Beste spillet jeg har lastet ned på en stund! Men hvis du legger til en gratis modus uten politi, ville det være flott å utforske alle kartene alene! 🔥👍
Det vil ikke slippe meg inn i spillet jeg gir det 1 stjerne for dette, bryr ikke spillet seg om at folk installerer det i 2020?
Den krasjer hver gang jeg går inn i den
Spillet ville ha 5 stjerner hvis du laget en powerup der du kunne atombombe politiet, ikke bare ha muligheten til å "bare" ødelegge biler på den gamle måten.
Elsker dette spillet! Jeg liker det ødeleggende miljøet, power-ups og bilvariasjonen. Jeg hater absolutt kontrollene. Du har konstant akselerasjon og kan bare styre til venstre eller høyre med knappen ville vært så mye bedre med en joystick, spesielt hvis du kunne ha en skyveknapp for akselerasjon.
Mens jeg vinner en bil, fortsetter jeg å vinne den samme bilen som jeg allerede har vunnet. Det er ikke rettferdig dette er juks. Ellers er spillet ganske vanedannende, og grafikken og kontrollene er gode nok.
Bør flere og forskjellige power ups
Reckless Getaway 2 Laga zop
Reckless Getaway 2 የእንቅስቃሴ pxs
Utrolig politi kommer unna spill, men vær så snill, legg til en funksjon der du kan komme deg ut av bilen din hvis den blåser opp og kjørte andre kjøretøy
Hei dette spillet er kjempebra, og jeg er så spent på dette spillet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bra spill
Telefonen min Oppo A5s den henger når jeg spiller dette spillet, men spillet er så vanedannende og fantastisk
Dårlig kontroll, veldig repeterende. Vanskelig å vite hva du skal gjøre videre. Moro varer i mindre enn 30 minutter.
Hei, jeg fant denne feilen, det er der en bil flyr i luften etter at de har kjørt i vannet, den eneste bilen jeg vet at feilen fungerer på er bobilen, jeg kjenner ingen andre biler som flyr i luften. Vennligst fiks det, det får spillet til å se ulogisk ut.
Skummel reklame
Kan ikke engang velge å leke med bilen jeg vant. Gå alltid tilbake til den grunnleggende gule bilen. Spillingen er også grunt, ingen reelle kroker for å holde meg i gang
veldig fint
Jeg elsker å spille dette spillet mye, men jeg får den samme bilen kan du ta ut bilene du allerede fikk når du vant en bil
Reckless Getaway 2 Akcja rhta
Bedre kopi av knusende vei. Smashy road er likevel bedre
Kontrollene på bilen er søppel.
Wierd Jeg forventet mer, og snurrehjulsgreien får noen ganger den samme bilen under lotteri
Flott spill selv om det er en Smashy Road-klone, det er så mange forskjeller at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. For det første er kontrollene stive og forsinket, bilene tar evigheter å svinge og du kan ikke snu i revers, instruksjonene er aldri klare for enkelte oppdrag, noe som gjør at du ikke vet hvor det er eller hvor mye tid du har igjen for å samle og slippe -av. Jeg forstår at det er en liten pil og tidtaker i spillet, men inkluderer det i alt, ikke bare for å finne pengebilen.
Dette spillet er fantastisk, men dette spillet blir automatisk tilbake. Jeg installerte på nytt, men problemet ble ikke løst
Beste offline-spill å spille. Ingen oppdatering av bilene dine og ingen behov for å kjøpe biler, men du må bare klikke på VINN BIL etter å ha 100 gullmynter.
Ikke veldig morsomme ideer politiet virker dummere enn den første versjonen av spillet.
bra spill, men dårlig grafikk
for vanskelig å kontrollere spillet suger
Color Water Sort Puzzle Games Puzzle vrf
Veldig bra spill, det ble bare kjedelig etter litt, det er ikke noe nytt å gjøre
Jeg elsker konseptet med spill, men trenger å forbedre grafikken og håndteringen av biler og trenger flere forskjellige boostere for å gjøre dette spillet morsommere!!! Og ja anbefaler absolutt alle å laste ned dette spillet👍🏼👍🏼👍🏼
Måtte avinstallere spillet brukte 100 % cpu-bruk og dataene mine ble spist opp. Jeg blåser aldri gjennom alle dataene mine... I det øyeblikket jeg avinstallerte gikk cpuen min til normal og dataene mine ble ikke lenger spist opp.
Folkens!!! Idk hvorfor!!!!? Men jeg laster ned spillet, MEN DET BLIR FØR DET STARTER!!!
Reckless Getaway 2 er en undervurdert perle. Det er et høyoppløselig lavannonsespill med et bredt utvalg av biler og kart med et rettferdig myntsystem. Kan spille offline
Det ville ikke engang la meg spille spillet. Det bare sparker meg ut umiddelbart.
Kjører som 8 på alle grafikkinnstillinger
Den generelle spillingen er bra, men jeg synes dere bør legge til en skadeindikator.